Rusza Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Miło nam poinformować Państwa, że Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest już do Waszej dyspozycji.
Co daje eBOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta pozwala na szybki dostęp do panelu zarządzania usługami Energetyki Cieplnej Kępno.
Jak wejść na eBOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta znajduje się pod adresem https://e-bok.kepno.energetykacieplna.com. Przejść do niego mozna przez kliknięcie w menu głównym na naszej stronie, odnośnik również przekieruje Państwa do eBOKu.
Przegląd
Przegląd pozwala na szybkie sprawdzenie niezapłąconych faktur, ilości dni przeterminowanych lub czasu do opłacenia następnej faktury
Faktury
Lista faktur z możliwością pobrania z informacją które faktury są nie opłacone
W razie kłopotów przygotowaliśmy dla Państwa INSTRUKCJE OBSŁUGI pod tym adresem https://e-bok.kepno.energetykacieplna.com/manual